Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

1. Uvodne določbe

Ti splošni pogoji poslovanja so oblikovani v skladu z zakonodajo s področja varstva potrošnikov, priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za spletno ter elektronsko poslovanje. Upravljavec spletne trgovine topcommerce.si (v nadaljevanju: »spletna trgovina«) je Top Commerce d.o.o. (v nadaljevanju: »Trgovec«). Obiskovalec, ki se registrira v spletno trgovino, pridobi uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo omogočata nedvoumno povezavo z uporabnikom. Registracija pomeni, da obiskovalec potrjuje svojo polnoletnost in poslovno sposobnost. Z registracijo postane uporabnik, ki lahko opravlja nakupe, z nakupom pa pridobi status kupca. S temi splošnimi pogoji so opredeljena pravila delovanja spletne trgovine, pravice in obveznosti obiskovalcev, uporabnikov in kupcev ter razmerje med Trgovcem in kupcem.

2. Zagotovljene informacije

Trgovec se zavezuje zagotavljati:

  • podatke o svoji identiteti (firma, sedež, registrska številka),
  • kontaktne podatke za hitro komunikacijo,
  • ključne informacije o izdelkih in storitvah, vključno s poprodajnimi storitvami,
  • podatke o razpoložljivosti izdelkov,
  • pogoje dostave, vključno s stroški in časom,
  • načine plačila,
  • rok veljavnosti ponudb,
  • informacije o možnosti in pogojih za odstop od pogodbe,
  • pravila za vračilo izdelkov ter morebitne stroške vračila,
  • postopke za pritožbe ter kontaktne osebe za pomoč.

3. Ponudba, dostava in prevzem

Ponudba v spletni trgovini se redno posodablja. Dobavni roki za izdelke na zalogi znašajo dva delovna dneva za naslove v Sloveniji (če dostava poteka po standardnih rokih Pošte Slovenije). Uporabnik lahko izbere osebni prevzem na sedežu Trgovca (brez poštnih stroškov) ali dostavo preko pošte, pri čemer nosi stroške dostave.

4. Načini plačila

Možni načini plačila vključujejo:

  • gotovinsko plačilo ob prevzemu,
  • nakazilo na TRR po predračunu,
  • obročno plačilo do 24 obrokov (dodatni stroški: +8 % na ceno).
    Plačila s karticami so možna le, če so podatki v uporabniškem profilu skladni z imetnikom kartice.

5. Cene

Cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV, razen če ni izrecno navedeno drugače. Stroški dostave niso vključeni. Veljavna cena je tista, ki je navedena ob oddaji naročila, vendar se lahko spremeni pred potrditvijo naročila. V tem primeru bo Trgovec kupca obvestil in omogočil spremembo ali preklic naročila brez dodatnih stroškov.

6. Postopek nakupa

Nakup poteka v treh fazah:

  1. Potrditev naročila: Uporabnik prejme elektronsko obvestilo, da je naročilo sprejeto.
  2. Obdelava naročila: Trgovec preveri dobavljivost in potrdi naročilo ali ga zavrne.
  3. Dostava: Izdelki se pripravijo in odpošljejo, uporabnik prejme obvestilo o politiki vračil.

7. Pogodba o nakupu

Kupoprodajna pogodba med kupcem in Trgovcem je sklenjena z elektronsko potrditvijo naročila. Trgovec kupcu izda račun, ki vsebuje razčlenjene stroške in informacije o vračilu izdelkov.

8. Odstop od pogodbe in vračila

Kupec lahko v 15 dneh od prevzema izdelka brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, stroške vračila nosi sam. Izdelek mora biti vrnjen v originalni embalaži in brez poškodb. Vračilo kupnine se izvede v 30 dneh.

9. Garancija

Garancijo na izdelek zagotavlja Trgovec ali proizvajalec, če je to navedeno ob nakupu ali na računu. Za uveljavitev garancije so potrebni garancijski list in račun.

10. Dostava

Dostavo naročil izvaja Pošta Slovenije, razen če Trgovec izbere drugo dostavno službo za hitrejšo izvedbo.

11. Varnost

Trgovec zagotavlja varnost podatkov s pomočjo 128-bitnega SSL certifikata. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku. Uporabnik mora poskrbeti za zaščito svojih dostopnih podatkov.

12. Varstvo otrok

Trgovec ne zbira podatkov otrok brez dovoljenja staršev ali skrbnikov in ne ponuja vsebin, ki bi bile zanje neprimerne.

13. Politika zasebnosti

Sestavni del splošnih pogojev je Politika zasebnosti, dostopna na povezavi tukaj.

14. Mnenja uporabnikov

Trgovec si pridržuje pravico zavrniti mnenja, ki so žaljiva, zavajajoča ali neuporabna za skupnost.

15. Omejitev odgovornosti

Trgovec se trudi za točnost podatkov, vendar ne odgovarja za napake, zamude ali poškodbe pošiljk.

16. Reševanje sporov

V primeru sporov je pristojno sodišče v Ljubljani. Za vse spore velja slovensko pravo.